loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 345 1392/10/27 نظرات (2)

امروز برایتان اولین قسمت از سری آموزشی HTML را منتشر کردم . در این قسمت به صورتی می توان گفت مقدمه ای برای شروع کار ماست و به معرفی HTML و XHTML و نکات اولیه این زبان وب پرداخته ام . قرار بر این است که به صورت تقسیم شده و بر مبنای 20 فصل مجزا ارسال شوند . این قسمت را حتما مطالعه کنید زیرا در قسمت آینده از این فصل به شکر خداوند به بررسی کامل ساختار HTML و XHTML می پردازیم و اگر این قسمت را به طور دقیق نخوانده باشید با مشکل در تمام قسمت های بعدی مواجه خواهید شد . این آموزش از همان ابتدا آموزش HTML می باشد و برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با آن ندارند مناسب بوده و نکاتی گفته می شود که برای افرادی که تا حدودی آشنایی دارند نیز جالب باشد .

خوب فکر کنم زیادی براتون گفتم . بهتر است برای شروع به ادامه مطلب مراجعه کنید .

مطلب آپدیت شده است

داوود گماری بازدید : 1291 1392/12/25 نظرات (2)

حتما تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که اطلاعات و فایل هایی که درون فلش مموری یا هارد خود دارید ، به صورت مرموزی مخفی می شوند و زمانی که وارد حافظه خود می شوید هیچ گونه چیزی نمی بینید . در همین حال حافظه مورد نظر مقدار حجمی متناسب با فایل های مخفی شده دارد . که نشان دهنده آن است که ، فایل های شما حذف نشده اند بلکه تنها مخفی شده اند . آموزش در ادامه مطلب ...

این آموزش تضمینی بوده و چندین بار توسط بنده تست شده است

داوود گماری بازدید : 239 1392/12/23 نظرات (0)

در اعیام نوروز با برنامه های نوروزی و آموزش هایی متونع همراه ما باشید . سایت در تمام روز های نوروز آپدیت می باشد و منتظر نظر های شما عزیزان می باشیم . هر سوالی داشتید حتما به گزارش دهید تا جوابتان را زود بگیرید . اگر مطلبی سراغ دارید می توانید آن را برای ما بفرستید تا در سایت قرار گیرد .

موفق و سر افراز باشید

« مدیریت سایت »

داوود گماری بازدید : 229 1392/12/16 نظرات (1)

با سلام

با اینکه خیلی وقت بود ننوشته بودم ، نمی شد که همین طوری وب سایت باقی بمونه ! مگنه ؟ پس به لطف امروز جمعه تونستم یه سری بزنم بیام و یک چیز خیلی مفید براتون ارسال کنم . امیدوارم این کتابی که درست کردم بتوند براتون مفید واقع بشود و حداقل جای اون یک ماهی که ننوشتم را بگیرد .

داوود گماری بازدید : 247 1392/11/18 نظرات (2)

پس از مدتی ... مطلبی ارسال می شود !!

آیا حجم تصاویرتان زیاد می باشد ؟ آیا از ترافیک و حجم اینترنتتان خیلی کم می کند ؟ برای آپلود با مشکل روبرو می شوید ؟ سر هم حجم بالایی دارد ؟ مثلا یک عکسی با حجم 1MB می خواهید آپلود کنید ؟!! خوب یکم عجیب نیست . همین الان دست بردارید . چی کار می کنید ؟ خوب آپلود نکن عزیز !!!!!

1MB می خواهید آپلود کنید ؟ بهترین راه استفاده از سایتی است که می خواهم به شما معرفی کنم . همین عکسی که 1MB حدودا حجم دارد را می توانید به عکسی با همان کیفیت ولی با حجمی کم تر از 200KB تبدیل کنید !

خوب معرفی سایت و توضیحات در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 7510 1392/11/02 نظرات (6)

خوب این دفعه برایتان یک آموزش پاورپوینتی قرار داده ام تا یکمی در پاورپوینت حرفه ای تر از حرفه ای شوید . خوب قبل از این که این مطلب را ارسال نمایم ، یک نگاهی در جست و جو های موتور های جست وجوگر انداختم و دیدم که چنین مطلبی اصلا وجود ندارد ! این یک ترفند است تا این که شبیه به یک آموزش باشد ! البته هردوشان تا حدودی یکی هستند .

با استفاده از این ترفند سرّی و رایگان شما می توانید اشیاء و تصاویر و هر چیزی را که در پاورپوینت قرار می دهید به حالتی محو شده یا طوری که پشت آن ها نیز مشاهده شود ، تبدیل کنید . نمونه ای از آن را در تصویر پست مشاهده می کنید . 

آموزش و ترفند های این ترفند ( ترفند تو ترفند شد ) را در ادامه مطلب مطالعه کنید .

داوود گماری بازدید : 225 1392/10/21 نظرات (2)

امروز براتون یک کد تبلیغت متنی درست کردم که می توانید از آن در بلوک های سایتتان برای تبلیغات استفاده نمایید . این تبلیغات متنی را از یک سایتی پیدا کردم و کد آن را در آوردم و با تغییرات کلی در آن برای شما عزیزان و آن هم مثل همیشه به صورت رایگان قرار دادم . برای دریافت کد به ادامه مطلب بروید . هم چنین آموزش استفاده نیز دارد . لازم است که از علیرضا انحصاری ( یکی از نویسندگان سایت ) نیز تشکری شود که در انجام مراحل همیار ما بودند .

داوود گماری بازدید : 218 1392/10/19 نظرات (5)

با سلام به تمام بازدیدکنندگان عزیز

این دفعه یک سایتی را برایتان می خواهم معرفی کنم که به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید هر صفحه ای از هر سایت یا وبلاگی را به صورت PDF در خدمت خود داشته باشید . این سایت به صورت حرفه ای ابتدا آدرس صفحه مورد نظر شما را به PDF تبدیل می کند و سپس فایل را تحویل می دهد .

این سایت می تواند برای افرادی که می خواهند یک صفحه ی اینترنتی را در مهلت بسیار کم دریافت کنند و بعدا آن را مطالعه کنند ، بسیار مناسب می باشد . البته می شود با استفاده از Save Page As ؛ این کار را انجام داد ولی مشکلات خودش را دارد . آدرس و توضیحات بیش تر هم مثل همیشه در ادامه مطلب و ...

داوود گماری بازدید : 1012 1392/10/16 نظرات (4)

چندی پیش پستی با عنوان "فضای 50GB رایگان برای آپلود فایل های شما" ارسال کردم . حال بنده در این مطلب 20 سایت برتر آپلود فایل که بعضی ایرانی و بعضی خارجی هستند را معرفی می کنم . بعضی از این سایت ها این قابلیت را دارند که فایلی با حجم 2GB یا 1GB آپلود کنند . امیدوارم برایتان مفید باشند . قبل از شروع نیز به همه ی دوستان می گویم ؛ که بهتر است برای امنیت بیش تر فایل هایی که آپلود می کنند ، در آن سایت ثبت نام نمایند .

برای دریافت آدرس این 20 سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

داوود گماری بازدید : 178 1392/10/14 نظرات (1)

امروز یک ترفند ویندوزی باحال و دبش را به شما بازدیدکنندگان و البته همراهانمان می خواهم معرفی کنم . شما می توانید با استفاده از این آموزش یک فایل چند بایتی درست کنید که هر دفعه روی آن کلیک کنید ، سرعت RAM خود را افزایش دهید البته تا یک حد معین نه این که ...

تازه با این کار شما می توانید با سرعت بهتری با ویندوز خود کار کنید ، مثلا یکمی سرعت اجرای بعضی بازی هاتون را افزایش دهید و حتی از این که ویندوزتان هنگ کند جلوگیری کنید و دیگه هر فکری که کنید . خوب این آموزش خیلی کم و کوتاه می باشد و در آن از دستورات VB Script استفاده می کنیم .

آموزش در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 265 1392/10/13 نظرات (2)

امروز می خواهم سایتی را به شما معرفی کنم که می توانید با استفاده از آن فایل های خود را اعم از عکس ها ، فیلم ها ، بازی ها و ... را تا فضای 50GB انتقال دهید و آن هم به صورت رایگان ! البته ابتدا به شما 10GB فضای رایگان داده می شود ولی پس از پر شدن بیش از نصفی از فضای رایگان می توانید آن را به صورت رایگان به 50GB ارتقا دهید !

خوب ما تمام مراحل را به شما آموزش می دهیم تا مشکلی در ثبت نام یا آپلود فایل نداشته باشید . معرفی سایت و آموزش آپلود و ثبت نام در سایت همه و همه در ادامه ی مطلب ...

داوود گماری بازدید : 250 1392/10/12 نظرات (0)

با سلام

این دفعه با یک آموزش یا بهتر است بگویم یک ترفند برای ویندوز های ۷ و ۸ همراه شما هستیم . خوب می خواهم یاد بدهم که چگونه در قسمت راست کلیک ، گزینه ی Switch User را اضافه نماییم ! ... این کار را توسط تغیرات رجیستری آماده انجام می دهیم . اول خواستم مراحلش را بگویم اما گفتم شاید برای بعضی افراد مشکل باشد به این دلیل گشتم و آمادش را پیدا کردم . پس هیچ نگرانی از تغییرات رجیستری و ... نداشته باشید . دانلود و آموزش در ادامه مطلب

داوود گماری بازدید : 242 1392/10/11 نظرات (0)

با سلام دوباره .

با توجه به این که سایت تازه شد خواستم در کنار آن یک مطلب قرار دهم . براتون یک برنامه با مایکروسافت ویژوال بیسیک ساختم که میتونه به کمکتون بیاد . شاید به فکرتون بیاد که چرا من برای ساخت ماشین حساب وقتم را تلف کرده ام . اما اشتباه می کنید . برنامه نویسی یکی از شغل هایی است که در حال رواج است . تا به حال برنامه های مختلفی ساخته شده است که همه ی آن ها با ویژوال بیسیک و ... ساخته شده اند اما با پیشرفت علم و زبان برنامه نویسی هم چون .Net و مترو  و ... توانسته اند جایگاه برنامه نویسی ویژوال بیسیک را بگیرند . اما این برنامه نویسی ساده آغازگر برنامه نویسی بوده است که توسط مایکروسافت داده شده است . حالا این ماشین حساب ساده می تواند آغازگر برای شما باشد ... در این مطلب تنها بنده دانلود این برنامه را گذاشته ام ولی در مطلبی دیگر آموزش ساخت آن را به شما خواهم داد .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

داوود گماری بازدید : 264 1392/09/12 نظرات (3)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دریافت مقاله شیمی به ادامه مطلب بروید . برای مشاهده این مطلب نیاز به پسورد می باشد . قابل ذکر است که تمام توضیحات در ادامه مطلب موجود بوده
داوود گماری بازدید : 258 1392/08/01 نظرات (2)

پس از 1 ماه دوباره سایت را آپدیت کردم . همان طور که گفتم مدارس نمی گذارند که به ادامه ی ارسال مطالب بپردازم ! در هر صورت تنها توانستم این مطللب را ارسال نمایم . اگر مشکلی بود از بزرگی خود ببخشید . راستی دانلودشون در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 630 1392/07/08 نظرات (2)

در این پست در وب بیگ بنر تبلیغاتی یا سایت شما را قرار داده ام . این بنر توسط وب بیگ درست شده و باز هم میشه گفت کار بسیار نابی انجام دادیم . در پست قبلی که بنر جایگاه تبلیغات سری 1 را قرار داده بودم بازدید بیش تری قرار گرفت برای همین سری 1 بنر سایت شما را قرار دادم . فایل PSD و نمونه در ادامه مطلب موجود است . این دفعه برای مشاهده ی ادامه مطلب لازم به عضویت نمی باشد ...

تنها چند نکته ی زیر را در نظر داشته باشید :

  • این بنر به صورت رایگان می باشد و هیچگونه پول یا چیزی برای آن لازم نیست .
  • جهت حمایت از ما بنر ما را در سایت خود قرار دهید . 
  • قرار دادن این مطلب در سایت خود کاملا حرام بوده و ما هیچگونه رضایتی نداریم .
داوود گماری بازدید : 302 1392/07/07 نظرات (0)

با سلام

شما با کلیک بر روی این جا می توانید در سایت ثبت نام کنید .

 مزایای عضویت در سایت :

  • 1 ) در آینده انجمن فعال خواهد شد و تنها کاربران می توانند به انجمن وارد شوند .
  • 2 ) بعضی از مطالب تنها برای اعضا می باشند و بدون عضویت در سایت نمی توانید آن ها را مشاهده کنید . مانند PSD بنر های آماده ی ما که به صورت رایگان قرار داده شده اند .
  • 3 ) با عضویت می توانید در سایت مطلبی که با موضوعات سایت هماهنگ است ارسال کنید و هنگامی که مطالب ارسالی توسط شما به 4 تا رسید یک نویسنده برای شما در سایت ساخته خواهد شد  و در عوض اگر سایت یا وبلاگی داشته باشید بنر به صورت رایگان در وب قرار خواهد گرفت . اما تمام مطالبی که ارسال می کنید می بایست اختصاصی بوده و کپی نشده باشند و هم چنین اگر دارای فایلی هستند در ادامه مطلب قرار گیرد .
  • 4 ) با عضویت می توانید در نظرسنجی ها و مسابقات که تنها برای اعضا می باشد شرکت کنید که هر کدام جوایزی دارند .
  • 5 ) می توانید با دیگر کاربران صحبت کنید و یا مشکل خود را به صورت خصوصی به مدیر سایت که با نام کاربری Webig-Admin می باشد اطلاع دهید .
  • 6 ) و خیلی امکانات دیگر که با عضویت در سایت با آن ها آشنا می شوید .

پس هر چه زود تر در سایت ثبت نام کنید .

البته عضویت در سایت رایگان است .

 

 

 

داوود گماری بازدید : 195 1392/07/07 نظرات (1)

در این پست از وب بیگ سری 20 تا از آیکون های زیبا را قرار داده ام .  نمونه ها که در تصویر پست معلوم می باشند . در هر صورت می توانید برای دانلود از سرور های قدرت مند سایت به ادامه مطلب بروید . در مورد دو روزی که مطلب ارسال نشد هم به دلیل مدارس و درس ها بود . می توانستم ارسال کنم اما بنده در حال ساخت یک پاورپوینت برای یکی از دروس بودم .

داوود گماری بازدید : 287 1392/07/02 نظرات (0)

برای ثبت سفارش خود لطفا به ادامه ی مطلب بروید . تمام طراحی های ما رایگان می باشد اما در قبال آن شما باید بنر سایت ما را در سایت خود یا وبلاگ خود قرار دهید . در بین نوع سفارشات ، سفارشات پولی نیز موجود می باشد و در آینده قرار می گیرند و فعلا تنها سفارش های رایگان می گیریم .

طراحی هایی که انجام می دهیم :

  • 1 ) طراحی هدر سایت در اندازه های مختلف .
  • 2 ) طراحی بنر تبلیغاتی در اندازه های 60*468 و 240*120 .
  • 3 ) طراحی آواتار حرفه ای در اندازه های  100*100 و 150*150 و 200*200 .

توضیحات بیش تر در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 1364 1392/07/01 نظرات (1)

در ای پست از وب بیگ سری 18 آیکون های نرم افزار های شرکت ادوبی را قرار داده ام. این سری تفاوتی که با سری قبل دارد در شکل آن ها می باشد . 6 نمونه از آن آیکون ها در تصویر پست موجود بوده و برای دانلود تمام آیکون ها به ادامه مطلب بروید .

دوستان می توانید از طریق نظرات بگویید چه آیکون هایی در سایت برای آینده قرار گیرد .

داوود گماری بازدید : 177 1392/07/01 نظرات (1)

با سلام

با توجه به شروع مدارس بنده نمی توانم سایت را مثل قبل آپدیت کنم . اما نگران نباشید چون سایت تعطیل نخواهد شد یا حداقل سعی می کنم روزانه مطلب بگذارم و در صورت کمبود وقت یک روز در میان سایت آپ خواهد شد . نویسنده پذیرفته می شود و شریکی کار خواهیم کرد و تمام پول هایی که به دست می آید نصف نصف تقسیم می گردد . منتظر نظراتتان هستم. این را می گویم که نظرات شما باعث امید به بنده برای ارسال مطلب می باشد .

موفق باشید

داوود گماری بازدید : 846 1392/06/31 نظرات (1)

این دفعه فونت بسیار زیبای کاروان را قرار داده ام . این فونت بیش تر به شکلی هست که باید برای عنوان یک موضوع یا سر خط یا چیزی مهم باشد و به کار گیری آن در یک متن زیاد باعث کاهش کیفیت کار می شود . در کل می توانید برای دانلود فونت از سرور های قدرت مند سایت ( رزآپ و تراین بیت ) خندهبه ادامه مطلب بروید .

داوود گماری بازدید : 226 1392/06/30 نظرات (1)

این دفعه آموزش تصویری ثبت سایت در الکسا را برای شما عزیزان قرار داده ام . اما یک توضیح کوتاه در مورد الکسا :

  • الکسا یک سایت می باشد که رتبه ی جهانی و کشوری یک سایت را نشان می دهد . هر چه رتبه ی سایت شما در الکسا بهتر باشد در اولویت بیش تری در موتور های جست و جوگر قرار می گیرد و در نتیجه در صفحات اولی قرار می گیرد . چنانچه در یکی از موتور های جست و جو گر چیزی سرچ کنید اول سایت هایی نشان داده می شوند که الکسای بهتری دارند و هر چه به صفحات بعدی برویدرتبه ی الکسای بیش تری نسبت به سایت های اول دارند .
  • البته بعضی موارد متفاوت هستند : مانند نام یک سایت و بعضی مواردی که الکسا بر آن ها حکم نمی کند . برای مثال اگه عنوان یک سایت ، کلید آپدیت آنتی ویروس نود32 باشد امکان دارد در جست وجو از سایتی که الکسای بهتری دارد ولی با عنوان دانلود می باشد بالا تر نشان داده شود .
خوب دیگر توضیحات و آموزش در ادامه مطلب می باشد . پس به ادامه مطلب بروید .
نظر یادتان نرود بای بای
داوود گماری بازدید : 475 1392/06/29 نظرات (1)

در این پست از وب بیگ فایل لایه باز بنر جایگاه تبلیغاتی سایت وب بیگ ( همین سایت ) سری 1 را قرار داده ام . این بنر به صورت کاملا رایگان در خدمت شما عزیزان قرار گرفته که تنها از آن دراستفاده از بنر تبلیغاتی سایت خود استفاده کنید . اندازه ی این بنر طبق اندازه های استاندارد بنر های طراحی می باشد . یعنی در اندازه ی 468*60 است . این بنر تقریبا ارزش بالایی دارد و سایت های دیگر چنین بنر هایی را حداقل با قیمت 5,000 تومان طراحی می کنند و به درخواست دهندگان می دهند . شما می توانید برای دریافت ابتدا ثبت نام کرده و سپس برای مشاهده ی ادامه مطلب اقدام کنید .

باز هم می گویم که این پست ارزش بسیار بالایی دارد و در صورت استقبال کاربران سری های بعدی در سایت قرار خواهند گرفت .

داوود گماری بازدید : 411 1392/06/28 نظرات (0)

این دفعه بنده فونت انگلیسی Questlok را برای دانلود قرار داده ام . این فونت بسیار برای طراحان و استفاده کاربران مناسب می باشد و از همه مهم تر چنین فونتی را کم در اینترنت می توان پیدا کرد .  نمونه ها در تصویر بالا قابل مشاهده هستند . اگر از این فونت خوشتان آمد می توانید برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .

در ضمن در صورت استقبال فونت های بیش تر و زیباتری در سایت قرار خواهند گرفت .

موفق باشیدعینک

داوود گماری بازدید : 304 1392/06/27 نظرات (1)

در این پست از وب بیگ فونتی را قرار داده ام که بسیار زیبا بوده و شما عزیزان می توانید آن را در طراحی های خود استفاده کنید . در تصویر بالا می بینید که دو متن هریتاج نوشته شده که یکی فونت هریتاج 1 و یکی فونت هریتاج 2 می باشد . برای دریافت این فونت به ادامه مطلب بروید و هم چنین برای مشاهده ادامه مطلب اول ثبت نام کرده و سپس به ادامه مطلب بروید .

نظری نیست ؟؟ متفکر

داوود گماری بازدید : 504 1392/06/27 نظرات (0)

امروز برایتان لایه باز دو آیکون بسیار زیبا و کاربردی نقش پو در انیمیشن پاندای کونگ فو کار را قرار داده ام . این دو طراحی توسط وب بیگ طراحی شده اند و کپی از آن ها قانونی نبوده و ما به هیچ عنوان راضی نخواهیم بود . تنها این دو آیکون برای کاربران سایت و طراحان قرار داده شده تا از آن ها در کمک به کار هایشان استفاده کنند . برای دریافت به ادامه مطلب بروید . هم چنین اول در سایت ثبت نام کنید تا بتوانید تمام مطالب را مشاهده نمایید .

با تشکر لبخند

داوود گماری بازدید : 209 1392/06/26 نظرات (1)

این دفعه دو استایل شیشه ای زیبا قرار داده ام و می توانم بگویم جزو بهترین استایل های موجود است . این دو استایل شیشه ای بوده و تنها تفاوت آن ها در روشنی آن ها است . هم چنین نمونه ی دو استایل در تصویر پست قابل مشاهده است . برای دریافت به ادامه مطلب بروید . 

نظر یادتان نرود ...

چاکریم | داوود نیشخند

داوود گماری بازدید : 269 1392/06/26 نظرات (0)

امروز سری آیکون های نرم افزار های شرکت ادوبی یا همان Adobe را قرار داده ام . از این آیکون ها می توانید در طراحی های خود استفاده کنید . قابل ذکر است که اندازه ی تمام این آیکون ها 128*128 می باشد . برای دریافت این آیکون ها به ادامه ی مطلب بروید .

موفق باشید نیشخند

داوود گماری بازدید : 460 1392/06/25 نظرات (0)

در این پست از وبیگ مطلبی قرار داده ام که برای بسیاری از طراحان مفید می باشد و چنین آیکون هایی را نمی توان به سادگی از طریق سرچ در گوگل یا دیگر موتور های جست و جو پیدا کرد . این سری مجموعه 12 آیکون از مایکروسافت آفیس و چند نرم افزار دیگر مایکروسافت می باشد . که می توان به word و power point و ... اشاره کرد . نمونه ها در عکس مطلب قرار دارند . این آیکون ها نسخه ی 2013 نرم افزار ها می باشند .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

داوود گماری بازدید : 252 1392/06/25 نظرات (1)

با سلام

در تاریخ 25 شهریور 92 روز دوشنبه سایت وب بیگ افتتاح شد و امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شویم . وب بیگ به زودی پیشرفت های زیادی از خود نشان داده و پایش را در دنیای اینترنتی محکم خواهد کرد . شما هم می توانید در هر چه بزرگ تر کردن این پایگاه اینترنتی همراه و همیار ما باشید .چشمک

ما با تمام سایت ها و وبلاگ ها تبادل لینک می کنیم تا تمام سایت ها و مخصوصا سایت ها و وبلاگ های ایرانی در کل دنیای اینترنت رتبه ی بهتری داشته باشند .

برای حمایت از ما نظر یادتان نرود . 

تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 24,005
  • بازدید کلی : 103,605