loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 228 1392/12/16 نظرات (1)

با سلام

با اینکه خیلی وقت بود ننوشته بودم ، نمی شد که همین طوری وب سایت باقی بمونه ! مگنه ؟ پس به لطف امروز جمعه تونستم یه سری بزنم بیام و یک چیز خیلی مفید براتون ارسال کنم . امیدوارم این کتابی که درست کردم بتوند براتون مفید واقع بشود و حداقل جای اون یک ماهی که ننوشتم را بگیرد .

 

خوب همه چیز داخل خود فایل PDF موجود است و می توانید از باکس زیر آن را دانلود نمایید .

بای

 

X آموزش وبلاگ نویسی X وبلاگ نویسی X آموزش مقدماتی وبلاگ نویسی X دانلود کتاب آموزش مقدمات وبلاگ نویسی X وبلاگ X آشنایی با وبلاگ و هاستX نصب اسکریپت X ارسال مطلب X موضوعات مطالب وبلاگ X حذف سایت X خبرنامه وبلاگ X قالب وبلاگ X چگونه قالب درست می شود ؟X دامنه X دامنه چیست ؟ X پرسش هایی در مورد وبلاگ نویسی X وب بیگ

 

  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • حجم : 1.33Mb
  • توضیحات : ندارد
  • منبع : وب بیگ
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: ورژن 1
  • سایت سازنده: وب بیگ ( توسط داوود )
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/12/22 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
راستی چرا اون کدی رو که داده بودم ( کد تغییر شکل دگمه ) مطلبش نکردی
نترس این کد نمیشه بهش گفت کپی چون خیلی گشتم تا پیدا کردم
( تو یه قالب وبلاگ اون هم باسختی پیدا کردم)
یعنی منظورم اینه که توی css قالبش بود که اصلاً من چیزی ازش سر در نمی آوردم چون حتی فاصله هم بین کد ها نداشت و من مچبور شدم خط خط حذف کنم تا کدش بدستم بیاد ( فکر کنم همون طوری که تو قالبت رو قشنگ کردی)
_____________________________
میخواستم انجمن وبلاگت را فعال کنم
( من فعلاً کارم را شروع می کنم اگر نخواستی کارهایی که تو انجمن کردم را حذف می کنم ( منتظر اجازه رسمی از شما هستم )

__________________**** عیدت مبارک ****

یه چیز دیگه هم دارم که بهت بعداً می گم
فعلاً
خداحافظشکلک
پاسخ : با سلام
وقت نبود . ولی الان وت هست . در مورد اون کد باید بهت بگم که زیاد خوشم نیامد . خودت میتونی به عنوان یک مطلب ارسالش کنی . خودت ارسال کن دیگه ... به عنوان یک نویسنده شروع به فعالیت کن ... برای ارسال هم لازم به اجازه از من نداری . فقط این که کپی نباشند و این که مربوط به موضوعات باشند .
انجمن هم خواستی هر طوری که خوشت می آید بچرخون .
منم دیگه از امروز شروع به آپدیت می کنم .
آی دی نداری ؟ یاهو مسنجر ؟


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 24,004
  • بازدید کلی : 103,604