loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 239 1392/12/23 نظرات (0)

در اعیام نوروز با برنامه های نوروزی و آموزش هایی متونع همراه ما باشید . سایت در تمام روز های نوروز آپدیت می باشد و منتظر نظر های شما عزیزان می باشیم . هر سوالی داشتید حتما به گزارش دهید تا جوابتان را زود بگیرید . اگر مطلبی سراغ دارید می توانید آن را برای ما بفرستید تا در سایت قرار گیرد .

موفق و سر افراز باشید

« مدیریت سایت »

داوود گماری بازدید : 247 1392/11/18 نظرات (2)

پس از مدتی ... مطلبی ارسال می شود !!

آیا حجم تصاویرتان زیاد می باشد ؟ آیا از ترافیک و حجم اینترنتتان خیلی کم می کند ؟ برای آپلود با مشکل روبرو می شوید ؟ سر هم حجم بالایی دارد ؟ مثلا یک عکسی با حجم 1MB می خواهید آپلود کنید ؟!! خوب یکم عجیب نیست . همین الان دست بردارید . چی کار می کنید ؟ خوب آپلود نکن عزیز !!!!!

1MB می خواهید آپلود کنید ؟ بهترین راه استفاده از سایتی است که می خواهم به شما معرفی کنم . همین عکسی که 1MB حدودا حجم دارد را می توانید به عکسی با همان کیفیت ولی با حجمی کم تر از 200KB تبدیل کنید !

خوب معرفی سایت و توضیحات در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 218 1392/10/19 نظرات (5)

با سلام به تمام بازدیدکنندگان عزیز

این دفعه یک سایتی را برایتان می خواهم معرفی کنم که به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید هر صفحه ای از هر سایت یا وبلاگی را به صورت PDF در خدمت خود داشته باشید . این سایت به صورت حرفه ای ابتدا آدرس صفحه مورد نظر شما را به PDF تبدیل می کند و سپس فایل را تحویل می دهد .

این سایت می تواند برای افرادی که می خواهند یک صفحه ی اینترنتی را در مهلت بسیار کم دریافت کنند و بعدا آن را مطالعه کنند ، بسیار مناسب می باشد . البته می شود با استفاده از Save Page As ؛ این کار را انجام داد ولی مشکلات خودش را دارد . آدرس و توضیحات بیش تر هم مثل همیشه در ادامه مطلب و ...

داوود گماری بازدید : 1012 1392/10/16 نظرات (4)

چندی پیش پستی با عنوان "فضای 50GB رایگان برای آپلود فایل های شما" ارسال کردم . حال بنده در این مطلب 20 سایت برتر آپلود فایل که بعضی ایرانی و بعضی خارجی هستند را معرفی می کنم . بعضی از این سایت ها این قابلیت را دارند که فایلی با حجم 2GB یا 1GB آپلود کنند . امیدوارم برایتان مفید باشند . قبل از شروع نیز به همه ی دوستان می گویم ؛ که بهتر است برای امنیت بیش تر فایل هایی که آپلود می کنند ، در آن سایت ثبت نام نمایند .

برای دریافت آدرس این 20 سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

داوود گماری بازدید : 265 1392/10/13 نظرات (2)

امروز می خواهم سایتی را به شما معرفی کنم که می توانید با استفاده از آن فایل های خود را اعم از عکس ها ، فیلم ها ، بازی ها و ... را تا فضای 50GB انتقال دهید و آن هم به صورت رایگان ! البته ابتدا به شما 10GB فضای رایگان داده می شود ولی پس از پر شدن بیش از نصفی از فضای رایگان می توانید آن را به صورت رایگان به 50GB ارتقا دهید !

خوب ما تمام مراحل را به شما آموزش می دهیم تا مشکلی در ثبت نام یا آپلود فایل نداشته باشید . معرفی سایت و آموزش آپلود و ثبت نام در سایت همه و همه در ادامه ی مطلب ...

داوود گماری بازدید : 264 1392/09/12 نظرات (3)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دریافت مقاله شیمی به ادامه مطلب بروید . برای مشاهده این مطلب نیاز به پسورد می باشد . قابل ذکر است که تمام توضیحات در ادامه مطلب موجود بوده
داوود گماری بازدید : 301 1392/07/07 نظرات (0)

با سلام

شما با کلیک بر روی این جا می توانید در سایت ثبت نام کنید .

 مزایای عضویت در سایت :

  • 1 ) در آینده انجمن فعال خواهد شد و تنها کاربران می توانند به انجمن وارد شوند .
  • 2 ) بعضی از مطالب تنها برای اعضا می باشند و بدون عضویت در سایت نمی توانید آن ها را مشاهده کنید . مانند PSD بنر های آماده ی ما که به صورت رایگان قرار داده شده اند .
  • 3 ) با عضویت می توانید در سایت مطلبی که با موضوعات سایت هماهنگ است ارسال کنید و هنگامی که مطالب ارسالی توسط شما به 4 تا رسید یک نویسنده برای شما در سایت ساخته خواهد شد  و در عوض اگر سایت یا وبلاگی داشته باشید بنر به صورت رایگان در وب قرار خواهد گرفت . اما تمام مطالبی که ارسال می کنید می بایست اختصاصی بوده و کپی نشده باشند و هم چنین اگر دارای فایلی هستند در ادامه مطلب قرار گیرد .
  • 4 ) با عضویت می توانید در نظرسنجی ها و مسابقات که تنها برای اعضا می باشد شرکت کنید که هر کدام جوایزی دارند .
  • 5 ) می توانید با دیگر کاربران صحبت کنید و یا مشکل خود را به صورت خصوصی به مدیر سایت که با نام کاربری Webig-Admin می باشد اطلاع دهید .
  • 6 ) و خیلی امکانات دیگر که با عضویت در سایت با آن ها آشنا می شوید .

پس هر چه زود تر در سایت ثبت نام کنید .

البته عضویت در سایت رایگان است .

 

 

 

داوود گماری بازدید : 286 1392/07/02 نظرات (0)

برای ثبت سفارش خود لطفا به ادامه ی مطلب بروید . تمام طراحی های ما رایگان می باشد اما در قبال آن شما باید بنر سایت ما را در سایت خود یا وبلاگ خود قرار دهید . در بین نوع سفارشات ، سفارشات پولی نیز موجود می باشد و در آینده قرار می گیرند و فعلا تنها سفارش های رایگان می گیریم .

طراحی هایی که انجام می دهیم :

  • 1 ) طراحی هدر سایت در اندازه های مختلف .
  • 2 ) طراحی بنر تبلیغاتی در اندازه های 60*468 و 240*120 .
  • 3 ) طراحی آواتار حرفه ای در اندازه های  100*100 و 150*150 و 200*200 .

توضیحات بیش تر در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 177 1392/07/01 نظرات (1)

با سلام

با توجه به شروع مدارس بنده نمی توانم سایت را مثل قبل آپدیت کنم . اما نگران نباشید چون سایت تعطیل نخواهد شد یا حداقل سعی می کنم روزانه مطلب بگذارم و در صورت کمبود وقت یک روز در میان سایت آپ خواهد شد . نویسنده پذیرفته می شود و شریکی کار خواهیم کرد و تمام پول هایی که به دست می آید نصف نصف تقسیم می گردد . منتظر نظراتتان هستم. این را می گویم که نظرات شما باعث امید به بنده برای ارسال مطلب می باشد .

موفق باشید

داوود گماری بازدید : 252 1392/06/25 نظرات (1)

با سلام

در تاریخ 25 شهریور 92 روز دوشنبه سایت وب بیگ افتتاح شد و امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شویم . وب بیگ به زودی پیشرفت های زیادی از خود نشان داده و پایش را در دنیای اینترنتی محکم خواهد کرد . شما هم می توانید در هر چه بزرگ تر کردن این پایگاه اینترنتی همراه و همیار ما باشید .چشمک

ما با تمام سایت ها و وبلاگ ها تبادل لینک می کنیم تا تمام سایت ها و مخصوصا سایت ها و وبلاگ های ایرانی در کل دنیای اینترنت رتبه ی بهتری داشته باشند .

برای حمایت از ما نظر یادتان نرود . 

تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 23,988
  • بازدید کلی : 103,588