loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 247 1392/11/18 نظرات (2)

پس از مدتی ... مطلبی ارسال می شود !!

آیا حجم تصاویرتان زیاد می باشد ؟ آیا از ترافیک و حجم اینترنتتان خیلی کم می کند ؟ برای آپلود با مشکل روبرو می شوید ؟ سر هم حجم بالایی دارد ؟ مثلا یک عکسی با حجم 1MB می خواهید آپلود کنید ؟!! خوب یکم عجیب نیست . همین الان دست بردارید . چی کار می کنید ؟ خوب آپلود نکن عزیز !!!!!

1MB می خواهید آپلود کنید ؟ بهترین راه استفاده از سایتی است که می خواهم به شما معرفی کنم . همین عکسی که 1MB حدودا حجم دارد را می توانید به عکسی با همان کیفیت ولی با حجمی کم تر از 200KB تبدیل کنید !

خوب معرفی سایت و توضیحات در ادامه مطلب ...

معرفی سایت :

آدرس : ( https://tinypng.com/ )

نام : تینی پی ان جی ( Tinypng )

معرفی کننده : وب بیگ

توضیحات :

با این کار بارگذاری صفحات سایت شما بهتر می شود و به دلیل کم بودن حجم تصاویر سایت/وبلاگ شما سرعت بارگذاری بالاتری داشته و بر سئو و عوامل دیگری تاثیر دارد .

  • در واقعیت شما تصویر خود را آپلود می کنید ولی در عوض تصویری با حجم بسیار کم تر در دست خواهید داشت که حتما برای شما مفید و کارآمدتر خواهد بود .
  • شما می توانید عمل کاهش حجم را تا بی نهایت بار انجام دهید ولی در 2 دفعه ی اول کیفیتی از تصویر کاهش پیدا نمی کند و در دفعات بعدی دارای کیفیت خوبی نخواهند بود .
  • برای آپلود اول بر روی Drop Yor .png files here کلیک کنید تا پنجره ای برای انتخاب تصویر مورد نظر باز شود . فکر کنم دیگر ادامه کار ساده باشد .
  • حداکثر حجم تصویر شما می تواند 5MB باشد .
موفق باشید
داوود

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/11/19 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

" برای کاهش حجم متن اصلاحاتی انجام شده است "
سلام
من تو این مدت 4 تا مطلب آماده کردم که 3تاش در حال ساخت است
و یکی دیگر رو الان می گم
نمی دونم می پسندیش یا نه
ولی اگر این مطلب رو تایید می کنی من اینو بگذارمش
این کد کارش اینه که جواب به نظرات رو یه کمی قشنگ تر می کنه ( برای پاسخ به نظرات )
این کد رو توی ویرایش نظرات امتحان کن
ببین چه طوره؟ " لینک حذف شد "
_________________________________
(بازی آنلاین)
شما قبلاً کد html رو برای من فرستاده بودید
و 2 بار برای من فرستادید
خیلی تشکر
ولی من الان باید چه کار کنم؟شکلک
____________________________________
خیلی ممنون
امید وارم که خوشتان آمده باشه
خداحافظشکلک
پاسخ : سلام
در مورد اول : اون تبلیغاتی که درست کرده بودم ( اصلاحاتی انجام داده بودم و شما معرفی کرده بودی ) ، را از رویک سایتی پیدا کردیم . حتما اون سایت از روی یک سایت دیگر آن را به دست آورده بود . پس فکر نکنم که ...
در مورد دوم : قشنگ بود ولی باید جذابیت داشته باشد ، الان کسی آن را جایگزین می کند ؟ جواب : نه - کارت خوبه ولی بکم بیش تر باید روش کار کنی . من خودم هیچ وقت ندارم . در روز شاید بتونم 1 ساعت آن بشوم . درس هایم خیلی زیاد شدن . ولی وقتی عید بیاد برعکس میشه !! هم چنین نمی خواهم ناامیدت کنم و بهت می گویم آفرین چون همین که یه تغییراتی ایجاد کردی پس نشون میده حرفی واسه گفتن داری !
از الان عیدت مبارک !


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 417
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 24,366
  • بازدید کلی : 103,966