loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 7510 1392/11/02 نظرات (6)

خوب این دفعه برایتان یک آموزش پاورپوینتی قرار داده ام تا یکمی در پاورپوینت حرفه ای تر از حرفه ای شوید . خوب قبل از این که این مطلب را ارسال نمایم ، یک نگاهی در جست و جو های موتور های جست وجوگر انداختم و دیدم که چنین مطلبی اصلا وجود ندارد ! این یک ترفند است تا این که شبیه به یک آموزش باشد ! البته هردوشان تا حدودی یکی هستند .

با استفاده از این ترفند سرّی و رایگان شما می توانید اشیاء و تصاویر و هر چیزی را که در پاورپوینت قرار می دهید به حالتی محو شده یا طوری که پشت آن ها نیز مشاهده شود ، تبدیل کنید . نمونه ای از آن را در تصویر پست مشاهده می کنید . 

آموزش و ترفند های این ترفند ( ترفند تو ترفند شد ) را در ادامه مطلب مطالعه کنید .

کپی از تمام مطالب سایت پیگرد قانونی دارد و شدیدا برخورد می شود

کاربرد ها :

  • یکی از کار های جالب آن این می باشد که شما یک شئ ( مستطیل و ... می تواند باشد ) در اسلاید قرار می دهید و سپس با محو کردن این شئ آن را به حالتی در می آورید که  پشت آن یا لایه زیری آن قابل مشاهده است . حالا اگر برای اسلاید خود یک پس زمینه انتخاب کنید ؛ بسیار زیبا تر می شود . چنانچه که خودتان می دانید وقتی یک شئ را قرار می دهید در قسمت Format آن و در خصوصیات Shape Styles می توانید یک حالت 3D با رنگ های متفاوت به آن بدهید . حالا هم ... اخ بابا بیا آموزش رو بخوان ! حوصلتون سر رفت ؟

این یک نمونه دیگر :

 

نمونه برای شبیه سازی در پاورپوینت

 آموزش :

می دانم زیاد حوصله ندارید که بخوانید . پس فقط تصویری نشان دادم براتون . جایی لازم بود براتون توضیح می دهم . اگر هم سوالی داشتید در نظرات بگویید .

1 ) ابتدا یک تصویر یا شئ قرار دهید .

 

نمونه

 

2 ) بر روی تصویر یا شئ کلیک کنید و در قسمت Format بروید و در قسمت Shape Styles ، یکی از حالت های مختلف را انتخاب کنید . بقیش تصویر زیر :

 

نمونه

 

3 ) حالا روی شئ راست کلیک کنید و در قسمت پایین آن بر روی Format Shape کلیک کنید . سپس در بالای پنجره ی باز شده سه شکل دیده می شود بر روی آن 5 ضلعی یا Effects کلیک کنید و بعد از آن پایین بیایید تا به Material برسید و بر روی شکل زیر آن کلیک کنید و سپس حالت نشان داده شده را انتخاب کنید . ( نگو که فقط متن رو خواندی ! تصویر های زیر را نگاهی بنداز تا درکشون کنی ! )

 

نمونهنمونه

 

4 ) تمام شد و حالا شما می توانید هر چیزی که باشد را شفاف کنید و یکم مدرن باشید .

 

نمونه

 

این هم یک نمونه عکس از این کار که انجام دادم . امیدوارم که حالش را ببرید .

اینجا کلیک کنید ( حجم یکمی زیاد بود برای همین همین جا قرار ندادم و برای مشاهده تصویر کلیک کنید - حجم : 180KB )

در آخر هم می گویم که کپی از این مطلب پیگرد قانونی دارد و هم چنین منتظر نظراتتان هستم 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/11/04 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
دستت درد نکنه که برام درست کردی
الان دیگه آماده گذاشتنه یا نه؟
__________________
راستی یه قالب بودش می خواستم ترجمش کنم
خیلی سخته خودم نتونستم هر کاری می کردم فرمش به هم می ریخت (http://bestonlinegames.rozblog.com/)
خیلی روش کار کردم ولی خیلی سخته
از شما خواهش می کنم این قالب رو ترجمش کنید
آدرس اصلی سایتش : http://night-skin.com/template/11/
اینم آدرس قالب ( خودم یه کمی ویرایش کردم ) :
http://niloblog.com/allup/images/h5gjd0ixf79la6xpm4cr.rar
امید وارم که از دستم ناراحت نشده باشی
__________________
و برای خوش حال کردنت یه ترفندی بهت می گم
http://niloblog.com/allup/images/aat5tqxftt3gi660sta.jpg
( اول این عکس رو ببین )
همون طور که دیدی می تونی عکس دلخواهت رو بگذاری
در تمام نظرات میاد (حتی نظرات قبلی) البته با وارد کردن ایمیلت
اگر دوست داشتی بگو برات روش ساخت رو بفرستم و یا حتی این روش را در سایتت بگذاری
http://niloblog.com/allup/images/8tsf4rat9gl4f27i60s.jpg
( این عکس رو ببین )
_______________
موفق باشی
خداحافظشکلک
پاسخ : بذار ببینم . این چند روزه واقعا سرم شلوغه !

این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/11/03 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
به خاطر نظر قبلی خیلی خیلی خیلی خیلی ببخشید
من می خواستم بگم که درست کردم (www.10mb.rzb.ir/page/hello) ولی نمی دونم چرا میاد پایین صفحه می تونی کمکم کنی؟
این کد صفحه است
فقط میخواهد که دگمه بازگشت بیاد بالا اینم کد همون صفحه :
http://niloblog.com/allup/images/jv586hxdbmgjxu2ov7h.rar
راستی هر وقت درستش کردی خبرم کن!
_________________________
موفق باشی
خداحافظشکلک
پاسخ : سلام
نمی خواد دکمه بازگشت براش قرار بدهی . در ضمن ببخشید ولی لازم نیست این رو قرار بدی در سایت . موضوعات سایت زیاد فکر نکنم با این مربوط باشه !
ببینم میتونم بهترش کنم ! بعد کدش رو ارسال می کنم برات

این نظر توسط پوریا فرهنگی در تاریخ 1392/11/03 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

ببخشید بازم وقتتونو میگیرم ولی این تم وب بیگ و تبلیغات رو چه جوری گذاشتین
پاسخ : با سلام
این قالب اختصاصی وب بیگ هستش . چنین قالبی رو که می بینی می توانی از آدرس زیر برای سیستم وبلاگدهی مورد نظرت دانلود کنی :
http://enterweb.ir/post/106/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-3-%D8%B9%D9%84%DB%8C-3.html
من خودم با استفاده از قالب اصلی 3علی3 تغییراتی در آن به وجود آوردم . بعضی هارو بهش اضافه کردم و ...
لازمه اش این است که بر کد های سیستم وبلاگدهی مورد نظر و کمی HTML و CSS مسلط باشید .

این نظر توسط sfsf در تاریخ 1392/11/03 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید که وقتتونو میگیرم ولی من یه سوال دارم!من یه دامنه دارم که تو وبلاگم قرار دادم ولی میخوام اونو مثل سایت شما یه جوری کنم شکل وبلاگ نداشته باشه باید چیکار کنم.اسمم پوریا فرهنگیه آدر ایمیلمfapouria@yahoo.com خوشحال میشم بهم یاد بدین ممنون!
پاسخ : با سلام
من منظورتون را دقیقا متوجه نشدم .
اگه منظورتون این می باشد که مثلا فقط به صورت دامنه Ir که خریدین ، وبلاگتان بارگذاری شود باید انتقال دامنه بگیرید . نمی دانم در میهن بلاگ قابلیت انتقال دامنه وجود دارد یا نه ولی در رزبلاگ می توان با استفاده از این قابلیت در خدمات حرفه ای ، آن را فعال کرد و به این وسیله تمام دامنه های user.rozblog.com ، user.rzb.ir ، user.r98.ir و ... را به دامنه درخواستی شما مثلا user.ir تبدیل کرد .
چون اول کارتان هست اگر راهی پیدا نکردید ، توصیه می کنم به رزبلاگ بیایید .
موفق باشید .

این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/11/02 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از این که برام توضیح دادی
راستش دارم روی کدی کار می کنم
خیلی قشنگ شده (توش می تونی بازی های آنلاین رو بگذاری)
هنوز کامل نشده می تونی نصفش رو ببینی
آدرس : www.10mb.rzb.ir/page/hello
_____________________
یه سوال داشتم اونم اینه که اگر مثلاً من در ساخت کد از جای دیگری کمک بگیرم ( مثلاً سایت اسکینک ) فقط برای چیز های جزعی مثلاً برای فایل فلشش ( بازی آنلاین) (www.10mb.rzb.ir/page/hello)
ولی من خودم اینهارو درست کردم بالاخره وقت گذاشتم
اون فقط یه کد html ساده داده؟
آیا بازهم با این همه چیز نمی تونم کد را بگذارم؟
اگر واقعاً این طور باشه که هیچ کس نمی تونه کد بسازه چون همه ریشه اولیه دارن
امیدوارم که این دفعه ناراحت نشی
خداحافظ شکلک
پاسخ : نه عزیزم مشکلی نداره ! حالا چه گیری دادی به اسکینک !
اون کد اگه کپی کنی مشکل نداره در صورتی که در کارها مثلا همین کار هایی که انجام میدی ، استفاده بشود . چون من این کارها را انجام می دهم برای امنیت سایت است نه چیز دیگه ای . منظور من این هست که عین مطلب دیگری کپی کنیم نه ...
_
در مورد اون صفحه خوب ساختیش . فقط به عکس بازگشت یک لینک ساده بدی همش درست میشه !
موفق باشی

این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/11/02 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید که خیلی وقت نظر نمی دهم چون خیلی سرم شلوغ بود
راستی من خیلی با پاورپوینت کار کردم در حد حرفه ای
و خیلی هم ترفند می دونم
_______________________
می خواستم آموزش گذاشتن عکس (مثل همون عکسی که من در نظراتی که می دهم می آید ( سگ ) ) ( گراواتار ) را آموزش بدهم اگه مشکلی نیستش می خواهم خودم مطلب بگذارم منظورم اینه که با نویسندگی خودم بگذارم و شما فقط اگر مشکلی بو اصلاح و یا اگر خیلی بد بود حذف کنید
_________________________
آیا من می تونم مطالب کپی مثلاً نرم افزار یا ترفند را بگذارم
_________________________
می دونی چه جوری فونت های فارسی را در وبلاگم بگذارم
یه وبسایت رفتم توضیح داده بود ولی من چیزی نفهمیدم
آدرس : http://webtut.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
و هر چی کد ها رو تو قالب وبلاگم می کردم فایده ای نداشت
می خواهم اینو برام توضیح بدهی البته اگه برات مشکلی نیست
_________________________________
ببخشید نظرم طولانی شد
و در آخر
تیکت چیه؟ برای چی استفاده می شه؟
________________________
امیدوارم که موفق باشی
خداحافظشکلک
پاسخ : با سلام
ممنون علیرضا که دنبال می کنی منو . اما برای ارسال مطلب :
به هیچ عنوان مطالب کپی قبول نشده و حذف می شوند . کپی یعنی دزدی . هر زمانی که خواستی یک مطلب کپی کنی ، به یاد این جمله بیافت . کپی مطلب از دیگر سایت ها = دزدی
حتی اگر بگذارند کپی کنیم من قبول ندارم . چون تمام مطالب سایت اختصاصی بوده اند و خواهند بود . همین چند روز پیش یک سایت معروف از یکی از مطالب سایت کپی کرده بود ! بهش گفتم و حذفش کرد !
_
مطلب میخوای ارسال کنی اول بیا یک مطلب درجه یک در وبلاگ خودت ارسال کن . من بعدش تمام مشکلات و مزایای آن را برات ذکر می کنم . وقتی آمادگی داشتی بدون آن که به من بگویی می توانی ارسال کنی .
بعضی شرایط :
1 ) تصویر پست باید اختصاصی باشد ( نه خیلی حرفه ای اما اولا در آپلودسنتر خودم آپلود شده باشند و حجم آن ها حداکثر 80KB باشد )
2 ) مطالب را باید خودت نوشته باشی .
ببخشید یکم تند صحبت کردم ! خودم نفهمیدم چی گفتم !
و ...
_
تیکت ، یک نامه یا پیامی هست که کاربران به مدیران سیستم وبلاگدهی یا هاستدهی یا ... ارسال می کنند و بعد مدیران آن را رسیدگی می کنند . مثل ارتباط با ما !
اسمش یکم آدم را گول می زند !


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 24,017
  • بازدید کلی : 103,617