loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 1011 1392/10/16 نظرات (4)

چندی پیش پستی با عنوان "فضای 50GB رایگان برای آپلود فایل های شما" ارسال کردم . حال بنده در این مطلب 20 سایت برتر آپلود فایل که بعضی ایرانی و بعضی خارجی هستند را معرفی می کنم . بعضی از این سایت ها این قابلیت را دارند که فایلی با حجم 20GB یا 2GB آپلود کنند . امیدوارم برایتان مفید باشند . قبل از شروع نیز به همه ی دوستان می گویم ؛ که بهتر است برای امنیت بیش تر فایل هایی که آپلود می کنند ، در آن سایت ثبت نام نمایند .

برای دریافت آدرس این 20 سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 


 

خوب  اول سایت های ایرانی :

البته این آپلودسنتر برای کاربران رزبلاگ می باشد . باید یک وبلاگ در رزبلاگ داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده نمایید .

البته این آپلودسنتر برای کاربران پرشین بلاگ می باشد . باید یک وبلاگ در پرشین بلاگ داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده نمایید .

حالا نوبت به سایت های خارجی می رسد :

امیدوارم برایتان مفید باشند . تمام این سایت هایی که معرفی کردم ، فعلا که در دسترس می باشند ولی از این که در آینده در دسترس باشند ، فقط خدا می داند . خنده
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/10/18 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
آره خیلی وقت بود که دیگه ندیده بودمت
راستی من هم با نویسندگی و هم با تبادل بنر موافقم
بنرتو (حالا که دیگه داری ) تو وبلاگم گذاشتم
در مورد نویسندگی باید بگم که من خیلی زیاد بلد نیستم ولی الان دارم قالب جاده ( مال لیموبلاگ ) که خیلی هم قشنگه برای رزبلاگ ترجمه می کنم راسیاتش (به راستی که) خیلی سخته واقعاً سخته 1 ساعت فقط دارم رو اطلاعات کاربریش کار می کنم راستی برای این که بفهمی چه قدر پیشرف در ترجمه قالب کردم به این آدرس برو : "لینک حذف شد"
هر روز سیع می کنم یه ضره ترجمه کنم
راستی اگر خواستی نویسندم کنی نام کاربریم رو : "نام کاربری حذف شد" رمزم رو : "پسورد حذف شد" بگذار
منتظر جوابت هستم
خداحافظشکلک
پاسخ : ok

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/10/18 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

سلام برید انجمن ترفندستان اونجا سوال کنید برای ویندوزتون.
پاسخ : ok

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/10/18 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

سایت خوبی دارید.
پاسخ : سلام
ممنون

این نظر توسط Sony در تاریخ 1392/10/16 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
اینا که گذاشتین ، با 5 تا ایرانیا و 14 تا خارجیا میشن ، 19 تا .
پس چرا گفتی 20 تا ؟؟!!!!
خوب تغییرش بده بذار 19 .
ولی همشون باحال بود . مخصوصا اونی که تا 20GB فضا میتونیم آپلود کنیم . البته این سایت کاربردی نداره چون چه کسی میاد مثلا چنین فایلی رو آپلود کنه !
بعدش باید بره ترافیک بخره !!!!
پاسخ : با سلام
ممنون از نظرتون . به زودی اصلاح خواهد شد !
چنین سایت هایی که چنین فضای زیادی را می دهند ، معمولا امنیت زیادی ندارند و تنها این سایت را گفتم که اگر فردی خواست فایل مثلا با حجم 1 یا 2 گیگابایت آپلود کنه ، مشکلی نداشته باشد .
شاید برای من یا شما کاربردی نباشند ولکن برای افراد دیگر حتما نیاز می شود .
ممنون از ارسال نظرت ...


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 23,986
  • بازدید کلی : 103,586