loading...
وب بیگ
علیرضا بازدید : 259 1392/12/24 نظرات (2)

مجموعه آیکون های طراحی وب

این مجموعه شامل بیش از 100 آیکون می باشد که همه این ها در خود سایت قرار داده شده است تا شما عزیزان بتوانید با یک نگاه آیکون مورد نظر خود را بردارید و بزودی هم لینک دانلود همه آیکون ها قرار داده می شود منبع این آیکون ها از چند سایت خارجی می باشد

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/12/25 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
من تو چتم هستم
( آنلاینم )
http://10mb.chata.ir/
یادت نره
خداحافظشکلک
پاسخ : ok

این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/12/24 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
امیدوارم که از مطلب خوشت آمده باشد
یه سوالی داشتم
من این مطلب رو از سایت های خارجی گرفته ام
با خودم فکر کردم گفتم که مثلاً مطلب (آیکون برنامه های کاربردی جلدی شکل) را نمی تونی خودت درست کرده باشی حتماً منبع خارجی دارد
منو ببخش بخاطر این که از سایت خارجی کپی کردم
_________________________
راستی من الان آنلاینم تو چتم بیا سرم بزن
با هم صحبت کنیم ( مال خود خودم )
http://10mb.chata.ir/
فعلاً خداحافظشکلک
پاسخ : ok


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 23,981
  • بازدید کلی : 103,581