loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 228 1392/10/21 نظرات (2)

امروز براتون یک کد تبلیغت متنی درست کردم که می توانید از آن در بلوک های سایتتان برای تبلیغات استفاده نمایید . این تبلیغات متنی را از یک سایتی پیدا کردم و کد آن را در آوردم و با تغییرات کلی در آن برای شما عزیزان و آن هم مثل همیشه به صورت رایگان قرار دادم . برای دریافت کد به ادامه مطلب بروید . هم چنین آموزش استفاده نیز دارد . لازم است که از علیرضا انحصاری ( یکی از نویسندگان سایت ) نیز تشکری شود که در انجام مراحل همیار ما بودند .

اول از هر چیزی برای مشاهده دمو بر روی لینک زیر یا اینجا کلیک کنید . بعدش هم این کد در تمام سیستم های وبلاگدهی و سایت ساز و ... قابل اجرا می باشد .

http://www.webig.ir/page-webig/Demo-Text-Ads-1

حالا اینم کد : ابتدا کد 1 و کد 2 را از زیر دانلود نمایید سپس این کد ها را طبق آموزش زیر در مکان مناسب قرار دهید .

  • لینک دانلود کد 1 : دانلود کنید
  • لینک دانلود کد 2 : دانلود کنید
  • حجم : 1KB
  • منبع : وب بیگ - کپی از این مطلب حرام است 
  • نگارش: سری اول
  • سایت سازنده: وب بیگ

آموزش استفاده 

خوب کد اول را در قسمت head قالبتون کپی کنید . یعنی بعد از تگ <head> یا قبل از تگ <head/> کپی کنید . در کل فرقی نداره . یک تگ head با <head> شروع و با <head/> خاتمه می یابد و تنها باید بین این دو تگ باشد . در اول کد قالب می بینیدش .

اما کد دومی را هر جایی که می خواهید قرار دهید . مثلا در بخشی که می خواهید یک بلوک اضافه کنید . در رزبلاگ که برای ایجاد بلوک در قسمت " قالب " بر روی " مدیریت منو های سایت " کلیک کنید .

اگه زیاد حرفه ای نیستید ، مشکلی نیست ، یاد خواهید گرفت .

امیدوارم که خوش حال و سر حال باشید و با نظراتتان ما را دلگرم نمایید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط naser در تاریخ 1392/10/27 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

سلام شما چه طوری وقتی می نویسم webig.rzb.ir به آدرس webig.ir تبدیل کردین ؟ آخه سایتم رو نگاه کنید . من دامنه ir گرفتم ولی با آدرس " لینک حذف شد " هم میاد سایتم !
خیلی نیاز دارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : با سلام
از قابلیت " انتقال ادرس های رزبلاگ به دامنه اختصاصی " در خدمات حرفه ای در پنل مدیریت رزبلاگ استفاده کنید .
موفق باشید

این نظر توسط علیرضا انحصاری در تاریخ 1392/10/21 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
دیدم عکسش خیلی قشنگ شده بود تشکر
فقط چرا از را نویسندگی من ننوشتی (چرا این مطلب به نام من ثبت نشد ) یه مطلب دیگه ای درست کردم که حرف نداره البته خودت هم قبلاً تو اسکینک دیدیش ( نظراتش ) اگه دوست داشتی بگو به من تا برات کدش رو بفرستم
من این کد رو از قالب تم دیزانر گرفتم بودم خیلی سخت بودش چون باید بین کد های سی اس اس جداش می کردم خلاصه حرفم اینه که اگه مطلب رو دوست داشتی بگو بفستم تصاویری از این مطلب (تغییر شکل دگمه ):
https://rozup.ir/up/10mb/Pictures/tabdil_dogme.png
اگه بازم مطلب جدیدی پیدا کردم خبرت می کنم
خداحافظشکلک
پاسخ : سلام
وقت نشد بنویسم . حتما میگم در متن ...
جدا کردن کد های css کاری نداره که ! اصلا لازم نیست . فقط css رو باید در تگ و قرار بدی . البته بستگی داره براچی باشه . برای اینا از این تگ باید استفاده کرد چون خصوصیات متن را مشخص می کند و بعدش تصاویر یا متن یا جدول و ... را با توجه به استایلی که درست کردیم بهشون میدیم .
در مورد تغییر شکل دکمه لازم نیست !
دمت آب جوش ...


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 24,352
  • بازدید کلی : 103,952