loading...
وب بیگ
داوود گماری بازدید : 265 1392/09/12 نظرات (3)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دریافت مقاله شیمی به ادامه مطلب بروید . برای مشاهده این مطلب نیاز به پسورد می باشد . قابل ذکر است که تمام توضیحات در ادامه مطلب موجود بوده
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاني سايت در تاریخ 1392/11/18 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام. سايتتو ديدم.باحال بودشکلک
خوشحال ميشم يه سري هم به سايت من بزني
درضمن تبليغات هم قبول ميکنيم با قيمت مناسبشکلک
همچين فرصتي ديگه پيش نمياد رنکم 20 هزاره و قيمت تبليغات براي اين رنک خيلي پايينه. اين صفحه نرخ تبليغاته:
" لینک حذف شد "
تبادل لينک و بنر هم ميکنيم.
مدير هم جذب ميکنيم براي انجمن با امکانات زياد
يه سري بزن ضرر نميکنيشکلک
" لینک حذف شد "
خوشحال ميشم حداقل ي نظر بديشکلک
" لینک حذف شد "

پاسخ : سلام
ممنون از نظرت .
به سایتت سر زدم . جلوه ی بدی که داشت این بود که مطالبتان کپی بودن دوست من ! کارتان خوب است اما سعی کنید خودتان بنویسید ! کپی رایت را رعایت کنید !
اگر خودم وقت می کردم ، کمکت می کردم ولی خوب می بینی که ! تابستان سایت را را کلا آپدیت نگه می دارم !
موفق باشید .

این نظر توسط دانلودلار در تاریخ 1392/10/11 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنونم از نظرت اگه خواستی باهم تبادل لینک و تبادل بنر کنیم اگه خواستی خبرم کن بازدید من هرروز بالا تر میره موفق باشی شکلک
پاسخ : با سلام
ممنون از شما ...
حتما - شما لینک شدین . لطفا ما را هم لینک کنید .

این نظر توسط hoseinabbasy در تاریخ 1392/09/18 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

salam agar mayel be tabadole link hastin mano ba name
"دانلودلار" link konik khabaram konid linke tun konam
http://www.downloadlaar.ir
پاسخ : با سلام
خوش حال می شوم که با شما لینک کنم !
شما لینک شدید . لینک سایت ما را هم قرار دهید .


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 24,336
  • بازدید کلی : 103,936