loading...
وب بیگ
علی طاهری بازدید : 207 1392/10/18 نظرات (1)

 ديگر نگران كم بودن سرعت سيستمتان نباشيد با استفاده از اين ترفند در صورتی که رم دستگاه شما پایین است ، شما میتوانید  مقداری از هارد دیسک را به عنوان رم کامپیوتر خود معرفی کنید. این عمل باعث افزایش سرعت سیستم شما و جلوگیری از هنگ شدن آن می شود.

آموزش در ادامه مطلب ...

 

داوود گماری بازدید : 1012 1392/10/16 نظرات (4)

چندی پیش پستی با عنوان "فضای 50GB رایگان برای آپلود فایل های شما" ارسال کردم . حال بنده در این مطلب 20 سایت برتر آپلود فایل که بعضی ایرانی و بعضی خارجی هستند را معرفی می کنم . بعضی از این سایت ها این قابلیت را دارند که فایلی با حجم 2GB یا 1GB آپلود کنند . امیدوارم برایتان مفید باشند . قبل از شروع نیز به همه ی دوستان می گویم ؛ که بهتر است برای امنیت بیش تر فایل هایی که آپلود می کنند ، در آن سایت ثبت نام نمایند .

برای دریافت آدرس این 20 سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

داوود گماری بازدید : 178 1392/10/14 نظرات (1)

امروز یک ترفند ویندوزی باحال و دبش را به شما بازدیدکنندگان و البته همراهانمان می خواهم معرفی کنم . شما می توانید با استفاده از این آموزش یک فایل چند بایتی درست کنید که هر دفعه روی آن کلیک کنید ، سرعت RAM خود را افزایش دهید البته تا یک حد معین نه این که ...

تازه با این کار شما می توانید با سرعت بهتری با ویندوز خود کار کنید ، مثلا یکمی سرعت اجرای بعضی بازی هاتون را افزایش دهید و حتی از این که ویندوزتان هنگ کند جلوگیری کنید و دیگه هر فکری که کنید . خوب این آموزش خیلی کم و کوتاه می باشد و در آن از دستورات VB Script استفاده می کنیم .

آموزش در ادامه مطلب ...

داوود گماری بازدید : 265 1392/10/13 نظرات (2)

امروز می خواهم سایتی را به شما معرفی کنم که می توانید با استفاده از آن فایل های خود را اعم از عکس ها ، فیلم ها ، بازی ها و ... را تا فضای 50GB انتقال دهید و آن هم به صورت رایگان ! البته ابتدا به شما 10GB فضای رایگان داده می شود ولی پس از پر شدن بیش از نصفی از فضای رایگان می توانید آن را به صورت رایگان به 50GB ارتقا دهید !

خوب ما تمام مراحل را به شما آموزش می دهیم تا مشکلی در ثبت نام یا آپلود فایل نداشته باشید . معرفی سایت و آموزش آپلود و ثبت نام در سایت همه و همه در ادامه ی مطلب ...

داوود گماری بازدید : 250 1392/10/12 نظرات (0)

با سلام

این دفعه با یک آموزش یا بهتر است بگویم یک ترفند برای ویندوز های ۷ و ۸ همراه شما هستیم . خوب می خواهم یاد بدهم که چگونه در قسمت راست کلیک ، گزینه ی Switch User را اضافه نماییم ! ... این کار را توسط تغیرات رجیستری آماده انجام می دهیم . اول خواستم مراحلش را بگویم اما گفتم شاید برای بعضی افراد مشکل باشد به این دلیل گشتم و آمادش را پیدا کردم . پس هیچ نگرانی از تغییرات رجیستری و ... نداشته باشید . دانلود و آموزش در ادامه مطلب

داوود گماری بازدید : 242 1392/10/11 نظرات (0)

با سلام دوباره .

با توجه به این که سایت تازه شد خواستم در کنار آن یک مطلب قرار دهم . براتون یک برنامه با مایکروسافت ویژوال بیسیک ساختم که میتونه به کمکتون بیاد . شاید به فکرتون بیاد که چرا من برای ساخت ماشین حساب وقتم را تلف کرده ام . اما اشتباه می کنید . برنامه نویسی یکی از شغل هایی است که در حال رواج است . تا به حال برنامه های مختلفی ساخته شده است که همه ی آن ها با ویژوال بیسیک و ... ساخته شده اند اما با پیشرفت علم و زبان برنامه نویسی هم چون .Net و مترو  و ... توانسته اند جایگاه برنامه نویسی ویژوال بیسیک را بگیرند . اما این برنامه نویسی ساده آغازگر برنامه نویسی بوده است که توسط مایکروسافت داده شده است . حالا این ماشین حساب ساده می تواند آغازگر برای شما باشد ... در این مطلب تنها بنده دانلود این برنامه را گذاشته ام ولی در مطلبی دیگر آموزش ساخت آن را به شما خواهم داد .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

تبلیغات

محل تبلیغات شمامحل تبلیغات شما

تعداد صفحات : 7

درباره ما
وب بیگ در زمینه های آموزشی و کاربردی و مطالبی که کم در سایت های دیگر پیدا می شود پیش می رود و امیدواریم که نیاز های شما را تا جایی که می توانیم برطرف کنید . سوالات خود را از طریق ارتباط با ما یا پشتیبانی در میان بگذارید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از وب بیگ راضی هستید ؟
    درصد سئوی سایت
    SEO Reports for webig.rzb.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 23,989
  • بازدید کلی : 103,589